Krzysztof Marcinak fizjoterapeuta

Terapia manualna

Leczenie chorób kręgosłupa i narządu ruchu metodami manualnymi, w tym osteopatycznymi, staje się coraz bardziej popularne. Są one niezastąpione tam gdzie medycyna konwencjonalna nie znajduje zastosowania lub leczy objawowo. Większość dolegliwości, których przyczyna leży w zaburzeniach czynnościowych narządu ruchu, w tym przede wszystkim kręgosłupa, mogą być dolegliwościami odwracalnymi.

JEŻELI CIERPISZ NA:

A nie wystarczająco pomogli Ci lekarze specjaliści w tych dziedzinach

PRZYJDŹ

Wiele dolegliwości ma swoją przyczynę w niewydolności narządu ruchu np. bóle głowy, bóle rzekomo wieńcowe, nerwobóle, dolegliwości przypominające objawy chorób wewnętrznych, mimo że w obiektywnych badaniach lekarskich nie stwierdza się przyczyn organicznych.

WNIKLIWA DIAGNOSTYKA NARZĄDU RUCHU pozwala na stosowanie delikatnych technik zabiegowych łączących maksymalne bezpieczeństwo z wysoką skutecznością, dobieranymi dla każdego pacjenta jako
TERAPIUĘ INDYWIDUALNĄ, która

Pomoc oferuje fizjoterapeuta mgr reh. ruch Krzysztof Marciniak, który posiada dwudziestoletnie doświadczenie w leczeniu manualnym. Absolwent Szkoły Fizjoterapii w Konstancinie i Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego specjalista rehabilitacji ruchowej i terapii manualnej. Członek i współzałożyciel  Polskiego Towarzystwa Medycyny Manualnej. Posiada certyfikaty terapeuty manualnego po złożonych egzaminach w Polskim Towarzystwie Medycyny Manualnej i Centrum Kształcenia Podyplomowego w Warszawie zdobywając  zezwolenie na stosowanie terapii manualnej certyfikat nr 40.
Posiada tytuł Manuelle Terapie OMT Kaltenborn-Evjent Koncept oraz legitymuje się licznymi certyfikatami zdobytymi na kursach udoskonalających.